Levélben segít a NAV, ha nem működik a kapott kód

Levélben segít a NAV, ha nem működik a kapott kód
Kétségbe esett néhány kereskedő, akik szabályosan kapott kóddal próbálták üzembe helyezni pénztárgépüket, ennek ellenére nem sikerült csatlakozni a NAV szerveréhez. A hatóság azt javasolja, hogy aki így járt, e-mailben kérjen segítséget. Ha megkezdték az üzembe helyezést, akkor az a kód már nem használható másik kassza megszemélyesítéséhez, és az adott kasszát sem lehet újabb kóddal beüzemelni.

Akik a NAV-tól kapott üzembe helyezési kóddal nem tudták megszemélyesíteni pénztárgépüket, e-mailben kérhetnek segítséget a hatóságtól – írja az MTI. A közlemény szerint a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak többen is jelezték, hogy a megadott kóddal nem tudják elvégezni a beüzemelést.

A NAV felhívta a figyelmet, hogy amennyiben egy kóddal megkezdték valamelyik kassza üzembe helyezését, akkor az adott kód más pénztárgép megszemélyesítéséhez nem használható fel. Ez akkor is így van, ha nem sikerült befejezni a folyamatot.

Az adott pénztárgép egyébként már nem helyezhető üzembe más kóddal sem. Akik ezzel a problémával küzdenek, az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, az üzembe helyezési kód megadásával kérhetnek segítséget.