Nőtt a hazai termékek aránya a Lidl-ben

Nőtt a hazai termékek aránya a Lidl-ben
Több magyar terméket forgalmaz a Lidl, és több hazai beszállítóval működik együtt, mint egy évvel korábban. A magyar termékek forgalma 17 százalékkal emelkedett – tájékoztatta az áruházlánc az MTI-t. A magyar beszállítók a nemzetközi áruházlánc külföldi üzleteibe is eljuthatnak, jelenleg 55 vállalkozás 178 féle termékét árusítják Európa 10 országában.

A Lidl Magyarország tavaly márciusban indította el magyar beszállítói programját azért, hogy még több hazai terméket kínáljon a vásárlóknak. A program első éve pozitív eredményekkel zárult, 327 féle magyar termékkel bővült a kínálatuk és 26 új taggal a beszállítói hálózatuk – közölte a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.

Grósz Jenő kijelentette, az elmúlt egy évben elért eredmények alapján folytatják a programot, és még szélesebb magyar termékekből álló árukészletet alakítanak ki. A Lidl a magyar beszállítóknak lehetőséget ad arra is, hogy kihasználhassák az áruházlánc nemzetközi hálózatát, így a termékeik a külföldi áruházakba is eljuthatnak. Jelenleg már 55 magyar beszállító 178 féle termékét exportálják 10 európai országba. Az exportnövekedés kiemelten érinti a friss zöldségeket és gyümölcsöket.