Telefonon is kijavíthatjuk a támogatási igénylőlapot

Új menüponttal bővült az adóhatóság telefonos ügyféltájékoztató és ügyintéző rendszere (ÜCC) – közölte a NAV. Azok számára jó hír ez, akik korábban már igényeltek támogatást a pénztárgépcseréhez, de elrontották az adatlapot. Ezentúl telefonon is korrigálhatják az információkat, így gyorsabb az ügyintézés. A szolgáltatást azok vehetik igénybe, akik előzőleg regisztráltak rá a NAV-nál.

Gyorsan és hatékonyan kérhetnek információt a kasszacserére várók az adóhatóság telefonos rendszerében. Az új menüpont a „Pénztárgép regisztrációval kapcsolatos ügyintézés” nevet viseli, és a „Bevallásokkal kapcsolatos ügyintézés, tájékoztatás” főmenü alatt található.

Itt az adóhatósághoz benyújtott PTGREG nyomtatványról kaphat egyedi tájékoztatást, továbbá lehetőség van a papíron benyújtott hibás adatlapjának javítására is. Ez a dokumentum szükséges a pénztárgépcserénél azonosító kód kérésére, illetve ugyanezen lehet igényelni a gépenként legfeljebb 50 ezer forintos támogatást.

Ahhoz, hogy valaki informálódjon, illetve javíthassa az adatait, előbb regisztrálnia kell a „TEL” adatlap kitöltésével, ezután kap a rendszerben ügyfél-azonosítót. Az ügyintézőrendszer egységes tarifával hívható száma: 06/40-20-21-22.

Online pénztárgépekről általános tájékoztatást továbbra is az adóhatóság Általános Tájékoztató Rendszerében (TCC) kaphatunk. Az online pénztárgépekről erre a hivatkozásra kattintva további információkat találhat, míg a telefonos rendszerek elérhetőségét és menütérképét itt tekintheti meg.