Mobiltelefonra költözik a pénztárca

Mobiltelefonra költözik a pénztárca

Akár már ebben a hónapban elindulhat a MobilTárca alkalmazás kereskedelmi verziója – derült ki a Laurel Retail Konferencia második napjának délelőttjén. A megoldás az egyszerű fizetésnél jóval több lehetőséget kínál, a Magyar Mobiltárca Szövetség inkubációs programmal segíti a kereskedőket ezek kiaknázásában.

Felhőbe viszi a kereskedelmet a Laurel

Felhőbe viszi a kereskedelmet a Laurel

Már elérhető a Laurel Cégcsoport és partnerei által kifejezetten a kiskereskedelmi szektor számára kidolgozott felhőalapú megoldás béta verziója – derült ki a Laurel Retail Konferencia délutáni előadásából. Az új megközelítés rugalmasságot, hatékonyságjavítást, tervezhető költségeket és fokozott biztonságot nyújt a kereskedőknek.

Intelligens megoldások a kereskedők szolgálatában

Intelligens megoldások a kereskedők szolgálatában

Hogyan lehet növelni a bevételeket az informatika segítségével, miben segíthet az adatbányászat és elemzés, illetve hogyan lehet fokozni az ellátási lánc hatékonyságát? – többek között ezekről volt szó a Laurel Retail Konferencia első napjának délutánján.

Kétszázmilliárdos többlet

Kétszázmilliárdos többlet az online kasszák miatt

Sikerként értékelte az átállást online pénztárgépekre Mamuzsics Gábor, a NAV osztályvezetője. A váltás határidőre megtörtént és az adózók jogkövető magatartása, bizonylatolási fegyelme javul. Az elmúlt időszakban 70 ezer, pénztárgépekhez kötődő ellenőrzést végeztek az adóhatóság revizorai és a kiskereskedelem „fehéredéséből” származó többlet adóbevétel már több mint kétszázmilliárd forint.

Drámaian csökkent a vásárlásra szánt idő

Többcsatornás koncepció, élményboltok, reszponzív polcok és üzletek – többek között ezek voltak a kulcsszavai a GFK ügyvezető igazgatója, Kozák Ákos előadásának a Laurel Retail Konferencián. Napjaink „smart”, vagyis okos fogyasztói új megközelítést igényelnek a kereskedőktől, a vásárlásra szánt idő drámai mértékben csökkent.

A Laurel lett a Symphony magyarországi partnere

A Laurel lett a Symphony magyarországi partnere

Együttműködési megállapodást kötött a Symphony nemzetközi szoftvercég a Laurellel. A Symphony EYC alelnöke szerint a magyar kereskedőknek is egyre fontosabb, hogy olyan megoldásokat alakítsanak ki, amelyek figyelembe veszik az ügyfelek igényeit, elvárásait. Didier Jumeau szerint a Big Data (nagy adattömeg) kezelése a kiskereskedők számára is egyre sürgetőbb feladat.

Digitális forradalom – fenyegetés vagy kihívás?

Digitális forradalom – fenyegetés vagy kihívás?

A digitális forradalom, az okos mobileszközök elterjedése alapvető változásokat hoz a felhasználói szokásokban, amelyekhez a kereskedőknek is alkalmazkodniuk kell, ha nem akarnak lemaradni a versenyben – mutatott rá a Laurel Retail Konferencián tartott előadásában Bíró Pál, a Google magyarországi üzletfejlesztési vezetője. Dr. Fülöp Márta pszichológus arra hívta fel a figyelmet, hogy mennyire más teljesítményt nyújt valaki, ha fenyegetést, illetve ha kihívást érzékel.

Biztonság és fenntarthatóság a régió kereskedelmében

Biztonság és fenntarthatóság a régió kereskedelmében

A fejlődő országok globális gazdaságban játszott szerepéről, az elöregedő társadalmakról, a fenntarthatatlan szociális ellátási hálóról és a Magyarország előtt álló kihívásokról beszélt többek között Heim Péter, a Századvég Gazdaságkutató igazgatója a Laurel Retail Konferencián tartott előadásában. Nógrádi György biztonságpolitikai szakértő a három nagyhatalom viszonyát, illetve a biztonsági szempontból legérzékenyebb területeket vette sorra beszámolójában.