OKSZ: Kell a kasszatámogatás

OKSZ: Kell a kasszatámogatás

Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az online pénztárgép-rendszer jelentős mértékben tisztítja a piacot, ami hozzájárul a kiskereskedelmi forgalom mutatóinak emelkedéséhez, továbbá a munkaerőpiac fehéredéséhez is. Az ügyeskedők térvesztése tisztább versenyfeltételeket eredményez az előírások megtartására törekvő vállalkozások számára – kommentálta az Országos Kereskedelmi Szövetség a kasszacsere újabb hullámáról szóló hírt.

Tovább terjeszkedik a Spar

Tovább terjeszkedik a Spar

Folytatja terjeszkedését idén is a Spar, amely a modernizálást követően öt üzletét nyitotta újra márciusban, Tökölön pedig új szupermarketet adott át. A terjeszkedés alapját az adja, hogy a cég forgalma tavaly 3 százalékkal bővült.

Húsvét előtt nem emelkedett a sonka és a tojás ára

Húsvét előtt nem emelkedett a sonka és a tojás ára

A februári áremelkedés után pár forinttal olcsóbban jött ki a márciusi nagybevásárlás a Privátbankár által összeállított vásárlói kosár alapján. Márciusban egyetlen vizsgált áruház sem emelt az árakon. A legnagyobb áresést az Auchannál mérték, itt 2,2 százalékkal voltak alacsonyabbak az árak, mint februárban. A francia láncot az Interspar követi 0,8 százalékos csökkenéssel, harmadik helyen a Tesco végzett 0,6 százalékos csökkenésével.

Fellendült a Pick Pack Pontok forgalma

Fellendült a Pick Pack Pontok forgalma

Az immár 6 éves Pick Pack Pont szolgáltatás továbbra is töretlenül növekszik, ami a tavalyi karácsonyi szezonban 26 %-kal több kézbesített csomagot jelentett az előző év azonos időszakához képest. Mindez összefügg az e-kereskedelem további térnyerésével – írja a Trade magazin.

Ilyen lesz a jövő webáruháza

Ilyen lesz a jövő webáruháza

Az online kereskedelmi trendek elemzésével próbája feltérképezni egy szaklap, milyen lesz a jövő webáruháza. Az Internet Retailer szerint nem csak az áruk és az árak versenye lesz meghatározó, egyre nagyobb hangsúlyt kap a vásárlási élmény, az unalmas, egysíkú webáruházak korszaka hamarosan lejár.