Táblagépes kasszarendszert jelentett be a Laurel

Táblagépes kasszarendszert jelentett be a Laurel
Táblagépre készült kasszarendszer létrehozása és partneri megállapodás a Symphony EYC szoftvercéggel – többek között ezekkel a bejelentésekkel nyitotta meg az idei Laurel Retail Konferenciát Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője. A konferencián elhangzott, hogy a társaság 15 ezer online kasszarendszert engedélyeztetett és 1000 trafikrendszert vezetett be.

 

Partneri megállapodást kötött a Laurel a kereskedelmi megoldásokat fejlesztő Symphony hazai képviseletére – jelentette be Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonosa és vezetője a Laurel Retail Konferencia megnyitó beszédében. A cégvezető hangsúlyozta, hogy a világ jelentős kiskereskedelmi vállalatainak szolgáltató Symphony megoldásainak magyarországi megjelenése nagymértékben segítheti a hazai kereskedőket is, hogy hatékonyabban dolgozzanak a jövőben.

– A Laurel csoport célja, hogy partnerei versenyképesebbek legyenek, növeljék a profitjukat, emeljék a vevőszámot és a vásárlói kosár értékét. Ennek érdekében a napi feladatok elvégzése mellett folyamatosan számos újdonságon dolgozunk. A Symphony-val való együttműködésről bővebben is lesz szó a konferencián, de bemutatjuk az újgenerációs Check kereskedelmi rendszercsaládot, amely a készletvezetést segíti, illetve a Laura kasszarendszerünk újdonságait is - közölte Bessenyei István.

A Laurel vezetője rámutatott, hogy a mobiltechnológiák gyors fejlődése, az okostelefonok és táblagépek térhódítása alapvető változásokat hozhat a kereskedelemben is. Bessenyei István bemutatta az első, táblagépre készült online kasszarendszert, amely nyomtatóval és szkennerrel kiegészítve képes lehet a kisebb üzletek igényeinek kiszolgálására.

A cégvezető nyitóelőadásában főleg a jövő trendjeire helyezte a hangsúlyt, de beszámolt az elmúlt bő egy év történéseiről is. Az eredmények között kiemelte az online kasszaprojektet. A Laurel által engedélyezett kasszarendszerek 15 ezer végpont bekötését tették lehetővé. Ebből 5000 volt kiskassza, 4100 Laura pénztárgépprogramot telepítettek valamint 5000 egyéb pénztárgépet alakítottak online kasszává. Új ügyfeleket is szerzett a cég, köztük az Euronics-ot, az Interticketet, a Duty Free-t, és az Il Bacio di Stile-t. A vállalat komoly tárgyalásokat folytat arról, hogy nemzetközi szinten is bevezessék a Laurelt.

Bessenyei István a Laurel Retail Konferencián beszélt arról is, hogy komoly kihívást jelentett a trafikrendszerek bevezetése, amelyekből összesen ezret telepített a vállalat. Jelentős eredményként értékelte a Laurel vezetője, hogy elégedettségi felmérésük szerint a maximális 10 pontból 9,7-re értékelték az ügyfelek a projekt megvalósítását.