A C&A kibővíti e-kereskedelmi szolgáltatását: új webshop 11 további országban

• Angol nyelvű európai webshop egyféle pénznemmel, egységes kínálattal és árakkal

• Az e-kereskedelmi szolgáltatással lefedett országok száma 9-ről 20-ra bővül

• A platformmal a vállalat új piacokon is megjelenik

A C&A új EU Shopjának március eleji elindításával egyre nagyobb hangsúlyt helyez az e-kereskedelemre. „Ez az újabb webshop a következő jelentős lépés az internetes jelenlétünk erősítése felé vezető úton“ – jelentette ki Dr. Andreas Hammer, európai e-kereskedelemért felelős igazgató. Az új platformmal a C&A megduplázhatja e-kereskedelmi tevékenységét, hiszen webshopjaival az eddigi 9 ország helyett most már 20-ban lesz jelen.

A 11 új ország: Horvátország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, a Cseh Köztársaság és Magyarország, ahol a C&A-nak már most is vannak üzletei. A webshop Dániát, Finnországot, Görögországot és Svédországot is kiszolgálja, ahol az áruházlánc nincs jelen. „Tudjuk, hogy ezekben az országokban sokan szeretnének online rendelni tőlünk. Az EU Shop elindítása jó hír lesz a számukra“ – magyarázta Dr. Hammer.

Azonos kínálat mindenkinek

Az új EU Shop egy egységes, angol nyelvű felület, amelyet a 11 ország vásárlói vehetnek igénybe. Az árak minden esetben euróban vannak megadva, a helyi pénznemtől függetlenül. „A webshop megérdemelten viselheti az ’EU Shop’ nevet: függetlenül attól, hogy a vásárló melyik országban használja a platformot, a kínálat és az árak teljesen azonosak.“

A C&A jelenleg a következő 9 országban működtet webshopot az adott ország saját nyelvén: Belgium, Németország, Franciaország, Olaszország, Hollandia, Ausztria, Lengyelország, Svájc és Spanyolország. Ezekben az országokban a vásárlók továbbra is a megszokott módon és a saját nyelvükön adhatják le rendelésüket.