Fellendült a Pick Pack Pontok forgalma

Fellendült a Pick Pack Pontok forgalma
Az immár 6 éves Pick Pack Pont szolgáltatás továbbra is töretlenül növekszik, ami a tavalyi karácsonyi szezonban 26 %-kal több kézbesített csomagot jelentett az előző év azonos időszakához képest. Mindez összefügg az e-kereskedelem további térnyerésével – írja a Trade magazin.

 

Az e-kereskedelem dinamikus fejlődésének egyik legnagyobb nyertese a logisztikai piac, ugyanis a közel 2,5 millió online vásárló túlnyomó része nem a személyes bolti átvételt preferálja.

A vásárlók részéről ma már elvárás, hogy küldeményeiket az általuk kedvelt pontokon és a számukra megfelelő időben vehessék át. A logisztikai piacon tavaly számos új szereplő jelent meg különféle megoldással – ráadásul főképp a csomagponti szolgáltatások területén – a Pick Pack Pont mégis sikeresen őrizte meg piaci súlyát a szektoron belül.

A cég ügyvezetője, Mihályi Sándor, az eredményes működést a vállalat sikeres ügyfélmegtartó és -bővítő programjában, valamint az integrációs projekt megvalósításában látja.

A vállalat 2016 elejére már több mint 2000 kereskedővel áll partnerségi viszonyban, azaz kijelenthető, hogy lefedi a magyar e-kereskedelmi szektor felét. Ráadásul a GKI Digital által publikált, 2014-es adatokra alapuló, a magyar piac TOP10 legnagyobb webáruházát bemutató listáján 10-ből 7 e-kereskedő a cég állandó partnere. A 2015-ös év során tovább bővült azon webáruházak köre, ahol a vásárlók igénybe vehetik a Pick Pack Pont szolgáltatását – többek között 2015 őszén indult el az együttműködés az eMaggal és a Média Markttal.

A Pick Pack Pont országszerte mintegy 240 településében, összesen közel 700 átadóponttal rendelkezik. A hálózat hatéves fennállása óta közel 5 millió csomagot kézbesítettek.