Így készül a karácsonyra a világ legnagyobb csomagszállító cége

Az ünnepek közeledtével sokkal nyitottabbak vagyunk az online vásárlásra.

Az Árukereső.hu idén is megvizsgálta az internetezők ajándékozási terveit. A felmérésből kiderült, hogy a karácsony közeledtével sokkal nyitottabbak vagyunk az online vásárlásra; az internetezők 85 százaléka az online vásárlás mellett tette le a voksát. Döntéseinkben egyre több segítséget nyújtanak a mások által írt értékelések, vélemények és tesztek, a kiválasztott ajándékokra pedig átlagosan 35 ezer forintot szánnak, ami 14 százalékkal több, mint tavaly.

Ennek fényében nem csoda, hogy a UPS, a logisztika területén piacvezető világcég is újabb rekordidőszakot jósol az ünnepi kiszállítási szezonra. 

A cég a hálaadást követő nap, azaz a black friday és a szilveszter közötti időszak alatt várhatóan több mint 750 millió csomagot kézbesít majd, mely 5 százalékos növekedés 2016-hoz képest.

A karácsonyt megelőző 21 kiszállítási napból 17 során a napi kiszállítási mennyiség meghaladja majd a 30 millió csomagot.

Az elmúlt időszak során a UPS létesítményekbe és új technológiákba eszközölt beruházások, valamint a szezonálisan alkalmazott munkaerő segítségével a cég hálózata készen áll a szokásos napi mennyiséget közel kétszeresen is meghaladó számú csomag kezelésére.

A cég 2017-ben négy nagyszabású létesítménytelepítési és bővítési projektet fejezett be, amely összesen mintegy 93 ezer négyzetméterrel növelte a vállalat működési területét. Mind a csomagszortírozási, mind a kézbesítési kapacitás közel 6 százalékkal növekedett az elmúlt évben.

A megnövekedett munkaerőigény kielégítésére az idei csúcsidőszak során a UPS 95 ezer időszaki dolgozót, futárokat, kisegítőket, szortírozó munkásokat és rakodókat vesz fel világszerte.