Fókuszt vált a Laurel

Az ország piacvezető kassza- és retail szolgáltatója a pénztárgépek online átállításával a szokásos terhelésének többszörösén üzemelt 2014-ben, de idén visszatér a „normál üzemhez” és a továbbiakban elsősorban a szektorhoz kapcsolódó innovációkra koncentrál.

Tavaly 4,8 milliárd forint árbevételt ért el a legnagyobb hazai kassza- és retail szolgáltató. A 22 éves múlttal rendelkező Laurel cégcsoport kiemelkedő teljesítménye jelentős részben a kasszák online átállításának köszönhető.
A megszokotthoz képest három-négyszeres kapacitással dolgoztunk, hogy vállalásainkat az elvárt minőségben és határidőre teljesítsük – összegezte a cég előző 12 hónapját a társaság tulajdonos-ügyvezetője. Bessenyei István hozzátette, a múlt év bizonyos értelemben egyetlen, nagy projekt volt. Gyakorlatilag az eddig kihelyezett rendszereink mindegyikét online kasszává kellett átalakítani 2014-ben.
A vállalkozás mintegy 16 ezer kasszát (kiskasszák, és PC-s rendszerek) kezel, amiből 4,5 ezren az általa fejlesztett Laura kasszarendszer fut. Ez a szektorban egyedülálló stabilitást ad a cégnek, de most kivételesen egyszerre jelentett rengeteg munkát is, hiszen minden ügyfelüket szorította a törvényi határidő. Az igények megfelelő, szinte egyidejű kiszolgálásához fel kellett bővíteni a cég létszámát is, de 2015-ben visszaállnak a normál működésre úgy, hogy továbbra is az ügyfeleink maximális elégedettségét vívjuk ki versenyképes árainkkal – mondta a vezető.
Nyilvánvaló, hogy felelősek vagyunk ügyfeleinkért és teljesítenünk kellett az online átállásból adódó kötelezettségeinket. A tavalyi év azonban elmúlt, a Laurel csoport továbbra is a tőle megszokott magas színvonalon szolgálja ki ügyfeleit a 2015-ös év megváltozott piaci igényeinek megfelelően. Egyben a cég visszahelyezi a fókuszt oda, ahol mindig is a legerősebb volt; a kereskedelmet szolgáló technológiák fejlesztésére, az innovációra − mondta Bessenyei István, aki elárulta, hogy a következő időszakban nagyon sok szakmai újdonsággal jelennek meg a piacon, melyek jelentős költségmegtakarítást, illetve többletbevételt hozhatnak a retail szereplők számára.