Lassan kimegy a divatból a bankkártya

Lassan kimegy a divatból a bankkártya

A Visa 2016-os Digitális Fizetések tanulmánya szerint, az elmúlt évben megháromszorozódott azoknak a száma, akik gyakran fizetnek mobil eszközükkel, legyen szó akár okostelefonról, tabletről, vagy viselhető eszközökről. A kutatásban megkérdezett fogyasztók 54 százaléka nyilatkozott úgy, hogy gyakran használják mobil készüléküket fizetésre, míg egy évvel korábban ez az arány mindössze 18 százalék volt – írja a Tőzsdefórum.

Tovább dübörögnek a webáruházak

Tovább dübörögnek a webáruházak

A magyarországi webáruházak 77 százalékának nőtt a forgalma tavaly, és csak 4 százalékuk számolt be a forgalom csökkenéséről – derült ki a webáruházak fejlesztésével foglalkozó WebShop Experts legutóbbi, kilencedik alkalommal elvégzett felméréséből.

Ilyen lesz a jövő webáruháza

Az online kereskedelmi trendek elemzésével próbája feltérképezni egy szaklap, milyen lesz a jövő webáruháza. Az Internet Retailer szerint nem csak az áruk és az árak versenye lesz meghatározó, egyre nagyobb hangsúlyt kap a vásárlási élmény, az unalmas, egysíkú webáruházak korszaka hamarosan lejár.

Gombamód nőnek a cégek az online kereskedelemben

Gombamód nőnek a cégek az online kereskedelemben

Egyre többen élnek az online rendelés lehetőségével Magyarországon is, így nem véletlen, hogy 2013-ról 2014-re több mint 20 százalékkal nőtt az internetes kereskedelemmel foglalkozók forgalma, és a 2015-ös év is hasonló bővülést hozhat. A Bisnode nemzetközi cégminősítő adataiból az is kiderül, hogy sok nagy szereplő veszteséget könyvelt el.

Eurobarometer Nem bízunk a netbankban

Eurobarometer: Nem bízunk a netbankban

Az európaiak fele érzi csak jól informáltnak magát a kiberbűnözés témájában. A keddi Biztonságosabb Internet Nap apropóján hozott nyilvánosságra friss Eurobarometer felmérést az Európai Bizottság, aminek tanúsága szerint nemcsak a lehetőségeket látjuk a világhálóban, de tartunk is tőle.