A Laurel lett a Symphony magyarországi partnere

A Laurel lett a Symphony magyarországi partnere
Együttműködési megállapodást kötött a Symphony nemzetközi szoftvercég a Laurellel. A Symphony EYC alelnöke szerint a magyar kereskedőknek is egyre fontosabb, hogy olyan megoldásokat alakítsanak ki, amelyek figyelembe veszik az ügyfelek igényeit, elvárásait. Didier Jumeau szerint a Big Data (nagy adattömeg) kezelése a kiskereskedők számára is egyre sürgetőbb feladat.

 

Jó lehetőségeket kínál a magyar piac a Symphony megoldásai számára, éppen ezért nagy reményekkel várja az együttműködést a Laurellel – mondta el Didier Jumeau, a Symphony EYC alelnöke a Laurel Retail Konferencián. A kereskedelmi informatikai megoldásokat fejlesztő és forgalmazó társaság alelnöke bejelentette, hogy a Laurel lett a vállalat termékeinek hivatalos hazai forgalmazója, miután tegnap aláírták a megállapodást.

Didier Jumeau elmondta, hogy nagy francia kiskereskedelmi hálózatokkal és nemzetközi üzletláncokkal egyaránt dolgoznak. Világszerte 41 ezer üzletben találhatók meg a megoldásaik, egységesített informatikai platformot tudnak kínálni a kiskereskedelmi szektor szereplőinek.

Az éves szinten közel kétmilliárd dolláros forgalmat elérő cég alelnöke előadásában hangsúlyozta, a legfontosabb stratégiai célkitűzésük az, hogy olyan új megoldásokat alakítsanak ki, amelyek figyelembe veszik az ügyfelek jelzéseit, elvárásait is.

Didier Jumeau bemutatta a Symphony saját kutatását, amelyből jól leszűrhető az a következtetés, hogy a Big Data (vagyis a nagy mennyiségű adat) valós idejű feldolgozása, elemzése és hasznosítása egyre fontosabbá válik a kereskedők számára. Fontos ismerniük ugyanis a fogyasztók elvárásait, akik egyre okosabbak, árorientáltabbak, ugyanakkor kevésbé hűségesek, mint korábban.

A Symphony alelnöke több konkrét példát is bemutatott arra, hogyan tudják a fejlett informatikai és elemző rendszerek segíteni a kereskedők munkáját, többek között lengyel és ukrán partnerek sikeres projektjei kapcsán.