Magyar cégre bízta az informatikai rendszere támogatását a Szlovéniában debütáló Shell Mobility

A Shell Mobility a közelmúltban jelent meg Szlovéniában, az üzemanyagtöltő állomásaik célországi háttértámogatását pedig a retail-IT szektor egyik vezető magyar vállalatára, a Laurelre bízták. A kéthetes tesztidőszak lezárult, így immár az ottani benzinkutakon is élesben üzemel a korszerű megoldás. 

A magas hozzáadott értékű projekt magyarországi feladataira pályázat útján az idén 30 éves Laurelt kérték fel, amely tavaly őszre sikerrel telepítette és beüzemelte az új, általa lokalizált rendszert a Shell Hungary zRt. 196 töltőállomásán. A cég azóta többek közt helpdesk-szolgáltatással és helyszíni szerviz biztosításával támogatja az érintett benzinkutakat.

„Mindez kiváló alapot biztosított arra, hogy az együttműködést egy másik országra is kiterjesszük. Büszkék lehetünk rá, hogy nagynevű nemzetközi partnereink jól képzettnek és felkészültnek találtak minket ahhoz, hogy Szlovéniában is a terveknek megfelelően, rövid határidővel megvalósítsuk a bevezetést. Mindez nagy bizalmat tükröz, ugyanis délnyugati szomszédunknál a közelmúltban indultak az első Shell-kutak” – fogalmazott Bessenyei Attila, a Laurel ügyvezetője. 

A Laurel elvégezte a rendszer szlovén fiskalizációját is, majd a felhős alkalmazás engedélyezését követően beüzemelte a rendszert a nemrégiben a Shell égisze alá került négy szlovén töltőállomáson. A magyarországi kutakhoz hasonlóan a Laurel Szlovéniában is gondoskodik a megfelelő háttértámogatásról, melyet a helyi alvállalkozó bevonásával, újonnan felépített szolgáltatási csapat biztosít. 

A multinacionális energiaipari vállalattal való, immár határon átívelő együttműködés újabb fontos mérföldkő a Laurel három évtizedes történetében. A hazai kereskedelmi informatikai szektor egyik piacvezetőjének számító cég fejlesztéseit már 10 országban használják. Szlovéniában a Shell kutak supportja mellett a helyi Decathlonban is jelen vannak kassza- és önkiszolgálókassza-megoldásaikkal.