Nevet vált a Netpincér, jön a Foodpanda

Hamarosan új arculattal működik tovább Magyarország egyik vezető házhozszállítási cége, a Netpincér, amelyet Foodpandára keresztelnek át. A Forbes gazdasági lap online kiadásának ezzel kapcsolatos cikkéből kiderül, sok minden marad a régiben, ám néhány szempontból újdonságot is hoz a névcsere.

Az 1999-ben alapított Netpincér már 2016-ban a több mint ötven országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja lett. A cég ma már szinte bármit kiszállít, amire a vásárlóknak rövid időn, akár harminc percen belül szüksége lehet. Részben emiatt döntött a márka újrapozícionálása mellett a vállalat. Egy másik, ezzel párhuzamos törekvés, hogy a Delivery Hero cégcsoporton belül szeretnék egységesíteni a márkákat Európában, ennek fontos lépéseként  Magyarországon is bevezetik a Foodpanda márkát.

Tulajdonoscsere nincs, innováció van

Szó sincs tulajdonoscseréről, a Foodpanda a Delivery Hero cégcsoport márkája, amelyet már eddig is több ázsiai és európai országban használtak. Megmarad a cég csaknem 6000 éttermi és üzleti partnere, és továbbra is együtt dolgoznak majd a több mint 4300 szerződött futárpartnerükkel, hogy kiszolgálják a most már több mint kétmilliós megrendelői bázisukat.

Működik tovább a tavaly bevezetett webes- és mobilapp platform is, amely szeptember végétől elsődlegesen a Foodpanda.hu felületen és Foodpanda appon keresztül lesz elérhető, de egyelőre Netpincérként is ugyanúgy megtalálják a felhasználók.

Egy kis idő múlva mindenhol azonos lesz az alkalmazás, ami azt is jelenti, hogy minden fogyasztó külföldön is ugyanúgy tudja használni a Foodpanda applikációt étel-vagy például élelmiszer-rendelésre, mint itthon – írta a cég sajtóközleményében. 

Sem a jutalékok, sem az egyéb szolgáltatásaik árában nem várható változás az éttermi és üzleti partnerek tekintetében. Ugyanez igaz a szerződött futárpartnerekre is: az ő szerződéseiket sem befolyásolja a márkaváltás. 

Az új márka bevezetésére a tervek szerint szeptember végén kerül majd sor, addig még Netpincérként vehető igénybe a szolgáltatás. A Foodpanda márkaernyő alatt a cég saját, ma már hét raktárból szállító élelmiszerüzlet-hálózata, a Netpincér market is átalakul, és a továbbiakban Panda market néven működik tovább, sőt erős vidéki terjeszkedésbe fog ezzel párhuzamosan. 

Forrás: forbes.hu

Illusztráció: foodpanda.com