Változnak a termék-összehasonlító oldalak

Változnak a termék-összehasonlító oldalak

Szabályozza az Európai Bizottság a termék-összehasonlító oldalak működését. Ha a jövőben egy ilyen oldal nem tisztességes kereskedelmi tevékenységet folytat, akkor akár le is kapcsolhatja a fogyasztóvédelmi hatóság. Ezek az oldalak egyre nagyobb jelentőséggel bírnak az online vásárlások folyamatában, segítik, befolyásolják a döntést.

Elárverezik a szlovákiai Tesco targoncáit

Elárverezik a szlovákiai Tesco targoncáit

A Tesco Stores SR (Szlovákia) lecseréli a logisztikai központokban, áruházakban használt targoncáit. A használatból kivont 47 emelőgépet online árverésen értékesítik, a szervezéssel az Intergavel Aukciószervező Kft.-t bízták meg.

Nyári szabadság? Felejtsék el!

Nyári szabadság? Felejtsék el!

A kereskedelemben is jelentős az elvándorlás, ezért a dolgozók nem mehetnek hosszabb szabadságra nyáron. A Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezete (KFDSZ) elnöke szerint az áruházláncoknál olyan „önkéntes” nyilatkozatokra kényszerítik a bolti dolgozókat, miszerint nyáron lemondanak törvény adta jogukról, hogy egyben, hosszabb időre igénybe vegyék a nekik járó szabadságot - írta a Magyar Idők hétfőn.

Díjazták az év internetes kereskedőit

Díjazták az év internetes kereskedőit

Átadták az idei Év internetes kereskedője díjakat. A tízedik alkalommal rendezett megmérettetésen több mint 500 jelölt cég közül kis- és középvállalati, valamint nagyvállalati kategóriában hirdettek nyerteseket – közölte a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület szerdán az MTI-vel.

E-kereskedelem: íme, a legnagyobbak

E-kereskedelem: íme, a legnagyobbak

A GKI Digital immár második éve publikálja a magyar piac 10 legnagyobb e-kereskedőjének rangsorát. Ezek a cégek összesen több mint 70%-os bővülést értek el egy év alatt pusztán az online értékesítés tekintetében. 92 milliárd forintról szól a történet.

Felívelés: több tévé fogy a foci miatt

Felívelés: több tévé fogy a foci miatt

Máris nyerésre állnak a műszakicikk-kereskedők: a közelgő labdarúgó Európa bajnokság miatt ugyanis az idén látványosan felfutott a televíziók értékesítése hazánkban. Legalább másfélszer annyi készüléket vásároltak a családok az utóbbi időszakban, mint egy évvel korábban – értesült a Magyar Idők.

Kevesebb a mosolygós eladó

Kevesebb a mosolygós eladó

Kicsivel kevesebbet mosolyognak a magyar eladók, mint a megelőző két évben, köszönteni viszont az esetek több mint 90 százalékában köszöntik a vevőket – derül ki abból a felmérésből, amelyben 61 ország próbavásárlást végző szolgáltatói vettek részt világszerte, több mint 1,1 millió esetet vizsgálva.