Lassan kimegy a divatból a bankkártya

Lassan kimegy a divatból a bankkártya

A Visa 2016-os Digitális Fizetések tanulmánya szerint, az elmúlt évben megháromszorozódott azoknak a száma, akik gyakran fizetnek mobil eszközükkel, legyen szó akár okostelefonról, tabletről, vagy viselhető eszközökről. A kutatásban megkérdezett fogyasztók 54 százaléka nyilatkozott úgy, hogy gyakran használják mobil készüléküket fizetésre, míg egy évvel korábban ez az arány mindössze 18 százalék volt – írja a Tőzsdefórum.

Tovább dübörögnek a webáruházak

Tovább dübörögnek a webáruházak

A magyarországi webáruházak 77 százalékának nőtt a forgalma tavaly, és csak 4 százalékuk számolt be a forgalom csökkenéséről – derült ki a webáruházak fejlesztésével foglalkozó WebShop Experts legutóbbi, kilencedik alkalommal elvégzett felméréséből.

Ilyen lesz a jövő webáruháza

Az online kereskedelmi trendek elemzésével próbája feltérképezni egy szaklap, milyen lesz a jövő webáruháza. Az Internet Retailer szerint nem csak az áruk és az árak versenye lesz meghatározó, egyre nagyobb hangsúlyt kap a vásárlási élmény, az unalmas, egysíkú webáruházak korszaka hamarosan lejár.

Gombamód nőnek a cégek az online kereskedelemben

Gombamód nőnek a cégek az online kereskedelemben

Egyre többen élnek az online rendelés lehetőségével Magyarországon is, így nem véletlen, hogy 2013-ról 2014-re több mint 20 százalékkal nőtt az internetes kereskedelemmel foglalkozók forgalma, és a 2015-ös év is hasonló bővülést hozhat. A Bisnode nemzetközi cégminősítő adataiból az is kiderül, hogy sok nagy szereplő veszteséget könyvelt el.

Eurobarometer Nem bízunk a netbankban

Eurobarometer: Nem bízunk a netbankban

Az európaiak fele érzi csak jól informáltnak magát a kiberbűnözés témájában. A keddi Biztonságosabb Internet Nap apropóján hozott nyilvánosságra friss Eurobarometer felmérést az Európai Bizottság, aminek tanúsága szerint nemcsak a lehetőségeket látjuk a világhálóban, de tartunk is tőle.

Tarolt és tovább nő az e-kereskedelem

Tarolt és tovább nő az e-kereskedelem

Elégedettek lehetnek a hazai e-kereskedők, az előrejelzések szerint idén is nagyot nőtt az ágazat. Az eNET szerint mintegy 266 milliárd forintos lehetett 2014-ben a teljes piac. A Fekete Péntek-akciók jól teljesítettek – írja a HWSW.hu. Jövőre az EU-s szabályozás változása helyzetbe hozhatja a magyar e-kereskedőket, mert az áfát nem az eladó, hanem a vásárló lakhelye szerint kell érvényesíteni. A fizikai boltok vasárnapi zárva tartása is az online kereskedelem malmára hajthatja a vizet.

Weltauto: Áfacsalás élénkíti a használtautók piacát

Weltauto: Áfacsalás élénkíti a használtautók piacát

A használtan importált 1-5 éves autók jelentős részét áfacsalás útján hozzák Magyarországra − állítja piaci tapasztalatokra hivatkozva a Das WeltAuto. Az idősebb importált kocsik esetében ugyanakkor a rossz állapotú, szakszerű átvizsgálás nélkül piacra kerülő járművek miatti kockázatra hívja fel a figyelmet a használtautók kereskedelmével foglalkozó cég.

E-kereskedelem: nehéz helyzetben az új belépők

E-kereskedelem: nehéz helyzetben az új belépők

Egyre szűkülnek azok lehetőségei, akik most lépnek a hazai e-kereskedelmi piacra, ezek az új szereplők sok esetben az egyéves működést sem érik el. Az elmúlt évek mutatóival összehasonlítva idén nőtt legnagyobb mértékben az új belépők száma az e-kereskedelem területén. A vállalkozók szerint a jövőben nemcsak az előnyös ár alapján döntenek a vásárlók, mind inkább a minőségi szolgáltatások kerülnek előtérbe.