A TESCO nyerte a balatoni nyarat látogatószám alapján

A TESCO nyerte a balatoni nyarat látogatószám alapján

Ezen a nyáron minden hatodik magyar a belföldi nyaralást, azon belül is a Balatont választotta. A mobiltelefonok anonimizált helyadatain alapuló, lokációelemző szolgáltatás, a LocSight minden korábbinál precízebb elemzést készített arról, milyen hatást gyakorolt ez a régió kiskereskedelemére. A június 1. és szeptember 30. közti időszak forgalmáról készült analízisből többek között kiderült, hogy a balatoni lakosok és a nyaralók vásárlási szokásai eltérőek.

Minden elhivatott környezetvédőnek lehetőséget ad az Unió

Minden elhivatott környezetvédőnek lehetőséget ad az Unió

Október 20-ig még lehet jelentkezni az Európai Unió EIT Climate-KIC szervezetének Community Lab című eseménysorozatára. A közösség által finanszírozott kezdeményezés tapasztalatokkal, tudással és pénzzel is támogatja mindazon szervezetek – cégek, társadalmi és civil szervezetek, de akár egyéni kutatók, aktivisták – munkáját, akik érdemben szeretnének tenni a környezet védelméért.

November 6-ig lehet pályázni a Google pénzére

A világ legnagyobb IT-vállalkozása, a Google 10 millió eurót (~3,6 milliárd forint) ajánlott fel olyan, kifejezetten európai technológiai ötletek, fejlesztések finanszírozására, amelyek segítenek zöldebb pályára állítani a kontinenst. Mivel az Uniónak már régóta működik azonos küldetésű szervezete EIT Climate-KIC néven, kézenfekvő volt a két nagy szervezet együttműködése az Impact Challenge elnevezésű projekt során. A keretre első körben november 6-ig lehet pályázni. 

Erősít Magyarországon az EIT Climate-KIC

Új lendülettel, programokkal és partnerekkel „ünnepli” 10 éves Magyarországi működését az Unió legnagyobb, zöld innovációkat támogató szervezete, az EIT Climate-KIC. Az itthon még nem eléggé ismert kezdeményezés az állandó programjai mellett a közeljövőben számos újat is elindít, a nagyobb nyilvánosság eléréséhez pedig új partnerrel kötött megállapodást.