A helyesírási hibák is elrettenthetik egy webshop vásárlóit

Fontosabb nekünk egy webáruház megítélésben az, hogy vannak-e rajta helyesírási hibák, minthogy láthatóan fel van-e tüntetve a visszaküldési és pénzvisszafizetési lehetőség – mutatják a Shoptet felmérésének adatai, melyekről a Trade magazin portál is beszámolt. Tízből négy magyar nem vásárol olyan oldalról, ahol nem fizethet utánvétellel. Honfitársaink 71%-a rendelne olyan webáruházból, aminek nincs elérhető ÁSZF-je és GDPR szabályzata, és csak 15% olyan tudatos, hogy nem rendel, ha nincs az oldalnak biztonságos kommunikációról szóló tanúsítványa.

Úgy fest, júliustól tényleg itt az online árfigyelő rendszer

A Gazdasági Versenyhivatal, a Gazdaságfejlesztési Minisztérium és az Igazságügyi Minisztérium által létrehozott munkacsoport – az Agrárminisztérium képviselőivel együtt egyeztetett azokkal a kiskereskedelmi láncokkal, amelyek kötelezően csatlakoznak majd az online árfigyelő adatbázishoz. A megbeszélésen elhangzott: a rendszer készen áll a tesztelésre. A kiskereskedelmi cégek képviselői kifejezték: mindenben támogatják a rendszer elindulását és megkezdik a teszteléshez szükséges adatok feltöltését, annak érdekében, hogy elindulhasson a rendszer július elsején - tudósít a Computerworld online portál.

Kiszorulnak a hazai boltosok az e-kereskedelemből

A magyar online kereskedelmet egyre inkább befolyásolják, formálják a már magyarként viselkedő, helyi igényeket értő, de valójában külföldi, határon túlról működő kereskedők – derül ki a GKID és a Mastercard közös kutatásából, aminek részleteit a Növekedés.hu portál is ismertette.

Valóban elveszi a mesterséges intelligencia a munkánkat?

A címben szereplő kérdésre most egy HR konferencián keresték a választ. A Profession.hu eseményéről a Jövő Gyára portál is részletesen beszámolt. A téma roppant aktuális, hiszen az utóbbi hónapokban egyre népszerűbbé váltak a párbeszédes felületen elérhető mesterséges intelligencia szolgáltatások, amelyek közül a legnépszerűbb az akár ingyenesen is elérhető ChatGPT.